۱۵۔عزاداری کے مسائل

SiteTitle

صفحه کاربران ویژه - خروج
ورود کاربران ورود کاربران

LoginToSite

SecurityWord:

Username:

Password:

LoginComment LoginComment2 LoginComment3 .
SortBy
 
استفتائات جدید 01
۱۴۔ڈھاڈی منڈانا ۱۶ ۔ربا(سود)

سوال ۵۷۱۔کیا امام حسین (ع)کی عزاداری میں زنجیر سے ماتم کرنا قمہ یا شمشیر لگانا جائز ہے ؟

جواب۔ بے شک خامس آل عبا کی سوگواری کے پروگرام کرنا اضل قعبات میں سے ہے لیکن ایسا کام نہیں کرنا چاہئے جس سے توہین ہوتی ہو

سوال۵۷۲۔ کیا عزا و شبیہ خوانی (یعنی کوئی شخص کربلا والوں کی شبیہ بنتا ہے مثلاً کوئی شخص جناب عباس (ع)یا جناب علی اکبر (ع)،جناب سکینہ یا جناب زینب کی شبیہ اور کوئی دشمنان اہلبیت کی شکل اختیار کرتا ہیاور کوئی ایسا منظر پیش کرتا ہے جس سے اہلبیت (ع) کی مظلومیت ظاہر ہوتی ہے لوگ دیکھ کر اشک بہاتے ہیں وغیرہ ۔مترجم)

میں اشکال ہے اور اگر اشکال نہیں ہے تو آپ فرمائیں کہاگر مرد شبیہ خوانی اور عزاداری کے وقت خواتین کا لباس پہنے اور اس کی جگہ (نوحہ وغیرہ )پڑھے تو اس میں کوئی اشکال ہے ؟اور کیا عزاداری شبیہ خوانی میں شیپور،طبل ڈھول بجانا حرام ہے یا نہیں ؟آخر میں آپ سے خواہش ے کہ شبیہ و و تعزیہ کے شرائط بیان فرمائیں ؟

جواب شبیہ خوانی اگر جھوٹ اور آلات لہو کے ساتھ میں نہ ہو ور امام حسین (ع) کے عظیم مرتبہ یا تمام شہداء (ع)کی منزلت کی توہین کا باعث نہ ہو تو اشکال نہیں ہے اور احتیاط یہ ہے کہ مرد عورتوں کا لباس نہ پہنیں

سوال۵۷۳۔کیا شبیہ خوانی (جو مذہبی نمائش ہے اور واقعہ عاشورہ یا اربعین حسینی کی مناسبت سے برپا کی جاتی ہے )جائز ہے ؟

جواب ۔اگر اس میں شریعت کے خلاف کوئی کام نہ ہو اور مقدس چیزوں کی ہتک و حرمت نہ ہو تو کوئی اشکال نہیں ہے

سوال۵۷۴۔سینہ پر بلیڈ سے ماتم کرنا یا بے پھل کی زنجیر سے ماتم کرنا یا پھل دار زنجیر سے ماتم کرنا جو بدن کے زخمی ہو نے اور خون نکلنے کا سببب بنتی ہیان کا کیا حکم ہے ؟

جواب ۔جیسا ہ پہلے بھی اشارہ ہو چکا ہے کہ حضرت سید اشہداء (ع) کی عزاداری کا مسئلہ ہر زمانے میں اور ہر جگہ پر افضل قربات میں سے ہے اور ایسلامی شہامت اور روح ایمانی کی تقویت اور مسلمانوں میں ایثار اور قربانی ،شجاعت کا باعث ہے لیکن عزاداری کی کیفیت ایسی ہونا چاہئے کہ کہ اسلام کے دشمنوں کے ہاتھ بہانہ نہ آجائے جس سے وہ غلط فائدہ اٹھائیں اور عزاداری کے یہ عظیم ،پر شکوہ پروگرام کمزور ہو جائیں ،اسی وجہ سے ایسے کاموں سے پریز کرنا چاہئے جو مذہب کی توہین کا باعث ہوتے یں

سوال۵۷۵۔بہترین کیفیت میں امام حسین (ع) کی عزاداری کرنے کے طریقےکے متعلق اپنا با برکت نظریہ بیان فرمائیں ؟

جواب ۔عزاداری کا بہترین شیوہ باشکوہ مجلسیں کرنا امام حسین(ع) کے مقدس مقاصد کا بیان اور کربلا کا تاریخی خاکہ اور اس کے بعض حصوں کی تحلیل کرنا اور سوگواری کے پروگرام (مصائب وغیرہ)اور اسی طرح باشکوہ عزاداری کے ماتمی دستہ اور اسکے ساتھ بیدار کرنے والے اور انسان ساز نوحہ و نعرے بہترن مضامین کے پوسٹر وغیرہ تقسیم کرنا بینر وغیرہ لگانا اور امام حسین کے مقاصد کو واضح کرنے والے جذاب اور جالب توجہ نوحہ اور نعرے اسی طرح کی دوسری چیزیں

سوال۵۷۶۔آستارا کے مقام پر ایک رسم ہے اور لوگ اس پر مضبوط و محکم عقیدہ رکھتے ہیں ،مسئلہ اس طرح ہے کہ محرم کی نویں تاریخ اور عاشورہ کے دن ایک علم جو تمام علاقہ میں رائج ہے مخسوس لوگوں کے ہاتھوں میں دیتے ہیں کہ شکص عمدار اپنے مخسوص طریقے سے کبھی مردوں اور عورتوں پر حملہ آور ہونے اور بچوں ڈرانے یا لوگو ں کی زبان میں کہا جائے کہ علم کو جوش میں لاتے ہیں اورامام حسین (ع) کی طرف اس کی نسبت دیتے ہیں لوگ علم کے ارد گرد جمع ہو جاتے ہیں اور کہتے ہیں علم شخس کو اپنے پیچھے لے جاتا ہے جب علم بعض افراد کو زخمی کر دیتا ہے تو اس کا مطلب یہ ہوتا ہے کہ وہ زخمی شخص برا آدمی ہے اور اس نے علم کو شک کی نگاہ سے دیکھا ہے افسوس کی بات یہ ہے کہ ایسا لوگوں کے ہاتھوں میں جوش میں لایا جاتا ہے کہ جن کے حالات معلوم ہیں اور کبھی کبھی دیندار اور محترم لوگوں کو زخمی کر دیا جاتا ہے اس سلسلے میں آپ کا نظریہ مطلوب ہے ؟

جواب۔حضرت خامس آل عبا (ع) کی عزاداری کی تقویت کے مہم اسباب میں سے ہے لیکن اس کو اس طرح لیکن اس کو اس طرح کے غلط کاموں میں آلودہ نہیں کرنا چاہئے کہ عزاداری کی اذیت آزار اور آبرو دار شخاص میں ہتک حرمت کا باعث ہو جائے

سوال۵۷۷۔ایسے حالات میں کہ جب اسلام کے دشمن مسلمانوں کومنتشر اور نابود کرنے کی کوشش میں ہیں اور طرح طرح کے بہانوں سے اسلام کو خرافاتی دین اور مسلمانوں کو بے منطق لوگوں کی حیثیت سے رو شناس کرانا چاہتے ہیں ایسے دور میں ایسے بعض اعمال کو انجام دینا جو دین میں موجود نہیں تھے اور بعض علاقوں میں کچھ لوگ اسلام کے شعائر کی تعظیم کے نام پر ان اعمال کے مرتکب ہوتے ہیں جن سے شیعہ مذہب اور عزاداری کی توہین کے اسباب فراہم ہو جاتے ہیں اس سلسلے میں کیا حکم ہے ؟

جواب۔ ان شرائط اور حالات میں لازم ہے کہ اہلبیت کے (ع) کے پیرو اور مکتب حسینی کے عاشق افراد پر ہر اس کام سے پرہیز کرے جو عزاداری کے پروگرام کی سستی یا توہین کا باعث ہوتے ہیں اور ان کے بجاے ایسے پروگرام کی جانب جائیں کہ جن سے حسینی مقاصد کی عظمت پہلے سے زیادہ آشکار ہو جائے اور اگر گذشتہ زمانے کے کچھ بزرگ مجتہدوں نے اپنے زمانے میں بعض دلائل و وجوہات کی بناء پر اس طرح کے بعض کاموں کی اجازت دی تھی وہ ہمارے زمانے میں ہوتے تو یہ مسلم ہے کہ انکا نظریہ دوسرا ہوتا خدا وند عالم ہم سبکو سید الشہداء علیہ السلام کے مکتب کے پیروکاروں اور ان کے جاں نثاروں میں قرار دے

سوال ۵۷۸۔ ہمارے شہر میں مھرم کی نویں تاریخ عاشورہ اور دیگر تمام ایام میں عزاداری کے پروگرام تعزیہ خوانی (شبیہ خوانی)کی صورت میںبرپا کئے جاتے ہیں چھ سال پہلے تک فقط ہمارے یہاں نہیں ہوتے تھے اہل محلہ دوسرے محلہ میں تعزیہ خوانی دیکھنے جاتے تھے اور وہاں پر بہت زیادہ مشکلات کا سامنا کرنا پڑتا تھا لہٰذا ہم نے ارادہ کیا کہ ان پروگراموں کو اپنے یہاں کریں اس سلسلے میں اپکا کیا نظریہ ہے اور کیا ان حالات میں تعزیہ خوانی جائز ہے ؟

اگر تعزیہ خوانی (شبیہ خوانی )کسی حرام کام جیسے جھوٹ عظیم الشان آئمہ علیہم السلام کی بے احترامی اور اس طرح کے عمل پر مشتمل نہ ہوں اور مجلسوں اور خطابت کے اور نماز کے مانع نہ ہو تو کوئی اشکال نہیں ہے

سوال ۵۷۹۔کیا ایسی چیزوں کا استعما ل کر نا جو صلیب کی شکل کے ہوتے ہیں اور ایام عزا داری میں ماتمی جلوس کے آگے رکھے جاتے ہیں جائز ہے؟

جواب۔ ےہ علامتیں صلیب نہیں سمجھی جا تی لیکن عزاداری جس قدر سادہ انداز میں ہو اتنا ہی بہتر ہے ۔

سوال۵۸۰۔کیا ایسے مرثےہ خوانوں کو پیسا دینا جائز ہےجو اپنی گفتگو اور اشعار کے درمیان مصائب کی کچھ ضعیف یا غیر مستند روایات نقل کر دیتے ہیںہیں؟یا ترنّم (غنا)کے ساتھ پڑھتے ہیں اور کیا ایسے مطالب کو بیان کرنا عزاداری کو نقصان نہیں دیتا ؟

جواب۔ پیسوں کو ان مشروع (صحیح)کام کے عوض دیں اور غلط کام کی نسبت انکو نہی عن المنکر کریں ۔

۱۴۔ڈھاڈی منڈانا ۱۶ ۔ربا(سود)
12
13
14
15
16
17
18
19
20
Lotus
Mitra
Nazanin
Titr
Tahoma