متعہ یا ازدواج موقت

SiteTitle

صفحه کاربران ویژه - خروج
ورود کاربران ورود کاربران

LoginToSite

SecurityWord:

Username:

Password:

LoginComment LoginComment2 LoginComment3 .
SortBy
 
شیعوں کا جواب
عدم تحریف پر عقلى اور نقلى دلیلیں :نعوذ بالله من ہذہ الاکاذیب_
تمام علماء اسلام کا اس بات پر اتفاق ہے کہ نکاح موقت یعنی متعہ رسول اللہ (صلی الله علیه و آله وسلم)کے دور میں ایک زمانے تک جاری تھالیکن بعض علماء خلیفہ دوم کے زمانے میں اور بعض عصر پیغمبر(صلی الله علیه و آله وسلم) میں نکاح موقت(متعہ) کی تحریم کے قائل ہیں اورہم اہلبیت کے چاہنے والے معتقد ہیں کہ یہ نکاح ابھی بھی (اپنے شرائط کے تحت )باقی ہے اور کسی بھی زمانے میں اسے حرام قرار نہیں دیا گیا ۔
بعض اہلسنت حضرات اس عقیدہ میں ہمارے موافق ہیں اگرچہ اکثریت مخالف ہے، ہمارے مخالفین اس مسئلہ کو بہانہ بناکر ہم پر اعتراض کرتے رہتے ہیں جب کہ نہ تنہا یہ محل اعتراض نہیں بلکہ یہ ہمارا امتیاز بھی ہے جس کے ذریعہ بہت سی اجتماعی مشکلات کو حل کیا جاسکتا ہے .
ہم اس مطلب کی وضاحت ان شاء اللہ آئندہ مباحث میں پیش کریں گے :
null
عدم تحریف پر عقلى اور نقلى دلیلیں :نعوذ بالله من ہذہ الاکاذیب_
12
13
14
15
16
17
18
19
20
Lotus
Mitra
Nazanin
Titr
Tahoma